nekooxo

Alla inlägg under april 2014

Av Leona - 24 april 2014 09:33

Hejsan! ^^

Nu har mamma beställt nya saker till mig (igen).
Beställde en pikachu kigurumi och en jätte fin peruk och en wig cap men den kanske inte är så viktig att visa.

Ha en bra dag! (^-^)/

Av Leona - 20 april 2014 11:31

Hejsan! Jag och min familj har sovit över hos min mormor och morfar för vi brukar fira påsk här.

Det var värkligen jättevarmt igår så vi satt ute och åt massa god mat som min mormor hade lagat. Jag åt verkligen jätte mycket mat, haha.

Sen på kvällen så var det raketer som smällde i fina färger.

Och min mormor och morfar har en papegoja som heter Kalle, han är verkligen jätte söt :).

Av Leona - 14 april 2014 23:31

Hej~

Förlåt för att jag inte har bloggat på länge, men jag har inte haft något att blogga om.

Idag har sakerna som min mamma beställde åt mig kommit ^u^

Peruken är vekligen jätte fin!
Strumpbyxorna är också väldigt fina!

Ska försöka blogga lite oftare. :)

Allt beställde jag från lightinthebox.com

Av Leona - 6 april 2014 16:25

Hej! (^-^)/

Just nu är jag på en strand med min syster och min pappa.
Min syster letade efter snäckor medans jag och pappa fiskade, men vi fick ingen fisk :c

Snart ska vi åka hem. :)

Av Leona - 3 april 2014 23:20

Idag har min dag varit jätte tråkig!
Har inte varit på datorn idag för att jag inte fick av mamma, hehe~

Så idag har jag suttit i mitt rum, lyssnat musik, ritat och kollat på mobilen.

Här är en teckning jag målat idag:

Av Leona - 2 april 2014 01:28

Jag sa till min mamma att jag ville ha såna där strumpbyxor med katter på, och mamma sa att hon skulle beställa det till mig. Min mamma har inte vart så här snäll på länge. Haha.

Så nu har mamma beställt peruk och strumpbyxor till mig (btw, kallas det ens för strumpbyxor?) ... Aja ni vet vad jag menar i alla fall. c:

Av Leona - 1 april 2014 13:27

Yo!

 

Tänkte skriva vilken min favorit låt har vart den här månaden (tänker göra det varje månad.)

 

Min favorit låt den här månaden (i Mars alltså) har varit Ideal Enemy av Seremedy, Den låten kanske är lite "gammal" men aja. 

 

 

 

Presentation


Hej ( ´ ▽ ` )ノ

Jag är en 13 årig tjej som älskar anime, manga, musik och Japanska stilar.
Det här är min blogg och här kan du följa mitt liv och vad jag gör och sånt, i think.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards